Naar boven
  • Gratis bezorging Vanaf €150
  • Vandaag verstuurd Bestel voor 17:30
  • Achteraf betalen via AfterPay
  • Dé schroeven specialist

Veelgestelde Vragen

Hieronder vind u de meest gestelde vragen over schroeven-online.be. Heeft u een vraag die hier niet bij staat aarzel dan niet, bel met onze klantenservice op het telefoon nummer +31(575)-520690.

Wat heeft schroeven-online.be u te bieden?

Een zeer compleet assortiment Spax-, Heco- en DynaPlus schroeven online tegen groothandels prijzen.

Een ruime voorraad, zo geniet iedereen van onze service ''voor 16:30 uur besteld is de volgende dag in huis (ook op zaterdag).
Hoge service en kwaliteit, voor particulieren en bedrijven. Wij streven naar 100% klant tevredenheid. Wij worden beoordeeld met ''uitstekend'' door onze klanten, 99% van onze klanten beveelt ons aan (bekijk onze beoordelingen aan de bovenkant van de website bij ''klantbeoordelingen''. Ondanks deze zeer positieve ervaringen van onze klanten gaan wij voor de volle 100%!

Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet, neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik bij Schroeven-online.be achteraf betalen?

Ja, bij ons kunt u achteraf betalen. Na dat u uw bestelling heeft geplaatst en heeft ontvangen binnen 24 uur heeft u 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen. U krijgt dus eerst de producten thuis en hoeft pas 14 dagen later te betalen. Meer informatie hierover verwijzen wij u door naar onze klantenservice.

Welke pakketdienst levert mijn producten af?

Wij leveren uw bestelling met pakketdienst PostNL. U krijgt natuurlijk een Track & Trace nummer zodat u uw bestelling heel gemakkelijk kunt volgen, wij snappen natuurlijk dat u niet de hele dag thuis gaat wachten tot uw bestelling geleverd word. Vandaag aan de klus begonnen is uiterlijk morgen de klus geklaard, dat is de service van Schroeven-online.be.

Vandaag besteld = morgen in huis?

Ja, indien u op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag voor 17:30 uur besteld ontvangt u uw bestelling altijd de volgende dag. Indien u op zaterdag of zondag besteld krijgt u uw bestelling dinsdag in huis. Uiteraard doen wij er alles aan om de bestellingen zo voor spoedig mogelijk te laten verlopen, echter zijn wij afhankelijk van onze vervoerders.

Wat zijn de openingstijden klantenservice van schroeven-online.be?

Maandag t/m vrijdag 9:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:00 uur.

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, wat nu?

Heel vervelend, wij zorgen met de hoogste spoed dat het verkeerde product bij u thuis word afgehaald en dat u het juiste product geleverd krijgt. Neemt u contact op met onze klantenservice. Dit kan per email (info@schroeven.be of T +31(575)-520690).

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, u ontvangt bij iedere bestelling dat u plaatst automatisch een orderbevestiging.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen voor orders onder €150,= slechts €9.95 ongeacht het gewicht. Indien u een order plaatst boven €150,= dan word uw bestelling GRATIS verzonden.

Zijn jullie betrouwbaar?

Ja, u bent op dit moment op een zeer betrouwbare webshop aan het winkelen. Wij hebben het webshop keurmerk en zijn verplicht om de algemene voorwaarden te hanteren die zij voor schrijven en moeten deze ook nakomen. Hierdoor bent u als klant altijd zeker van een partij die uw bestelde goederen juist afleveren, retour afhalen indien u dat wenst en dat u binnen 2 dagen uw geld terug gestort krijgt.

Hebben jullie een eigen bouwmarkt?

Ja, wij hebben al ruim 21 jaar een fysieke bouwmarkt in Zutphen - NL. U bent van maandag t/m zaterdag welkom in onze bouwmarkt in Zutphen of ons afhaalmagazijn (zelfde adres te Zutphen).

Leveren jullie ook aan bedrijven? (b2b)

Ja, wij leveren veel aan bedrijven.Dankzij onze ruime voorraad kunnen wij ook grote bestelling afleveren binnen 24 uur. Vanaf augustus 2016 kent onze geheel nieuwe webshop ''staffelkorting''. Dit noemen wij ook wel ''VOLUME KORTING''. Hoe meer u besteld, hoe meer korting u krijgt! U kunt gemakkelijk inloggen om de status van uw bestelling(en) te zien, factureren te downloaden en meer!

Hoe kan ik bij schroeven-online.be betalen?

Wij bieden u diverse mogelijkheden aan om veilig en betrouwbaar uw bestelling te voldoen aan ons. U kunt kiezen voor, Bancontact/ Mister Cash, bankoverschrijving, PayPal en op Afterpay factuur (betaaltermijn: 14 dagen)

Kan ik telefonisch bestellen?

Nee, dit is per augustus 2016 niet meer mogelijk met onze compleet vernieuwde webshop. Het biedt u zovéél voordelen deze volledig nieuwe omgeving. Echter is telefonisch bestellen niet meer mogelijk.

Hebben jullie een erkend keurmerk?

Ja, wij hebben het ''NL - Webshop keurmerk'' van stichting webshop keurmerk. Hiermee bent u er zeker van dat u met een eerlijke partij te maken heeft.